• gratis verzenden
  • 24 uurs service
  • veilig betalen
Winkelwagen

Je hebt niets in je winkelwagen.

Klantenservice - Veel gestelde vragen

Bestellen

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
    Wij streven ernaar je bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van de betaling stellen wij alles in het werk de order nog dezelfde werkdag te versturen. Zodra het pakket naar je onderweg is, ontvang je een e-mail met daarin de track&trace code van PostNL.
  • Hoe weet ik of mijn bestelling al onderweg is?
    Zodra de bestelling verstuurd is, ontvang je een e-mail met daarin de track&trace code van PostNL. Met behulp van deze code kun je op de website van PostNL precies volgen waar je bestelling is en wanneer deze bezorgd zal worden.
  • Kan ik de bestelde artikelen ook ophalen?
    De artikelen die je hebt besteld, kunnen ook opgehaald worden in onze winkel, Trend Schoenmode, Raadhuisstraat 1 in Panningen (L). Zodra we de betaling hebben ontvangen, sturen we je een e-mail zodra de bestelling klaar staat om opgehaald te worden.
  • Ik heb meerdere artikelen besteld, ontvang ik deze ook in één keer?
    De artikelen die je kunt bestellen op onze website zijn altijd voorradig, daarom zullen wij een bestelling ook altijd compleet verzenden.
  • Kan ik ook een ander dan mijn eigen adres opgegeven als afleveradres?
    In het bestelproces heb je de mogelijkheid om een ander adres dan het factuuradres op te geven als afleveradres.
  • Moet ik verzendkosten betalen?
    Voor verzending binnen Nederland zijn de verzendkosten, ongeacht de ordergrootte, altijd gratis. Voor verzending naar België en Duitsland worden altijd verzendkosten in rekening gebracht, deze bedragen € 4,95.
  • Als ik niet thuis ben, als het pakket wordt aangeboden, wat gebeurd er dan met het pakket?
    Indien er niemand thuis is, zal de pakketdienst proberen het pakket af te leveren bij één van je buren. Lukt dat niet dan wordt het pakket een tweede keer aangeboden. Als er ook dan niemand thuis is, zorgt de pakketdienst ervoor dat het pakketje afgehaald kan worden bij een postkantoor/-agentschap in de buurt. Je krijgt dan een briefje in de brievenbus, met de gegevens waar en vanaf wanneer je het pakket kunt afhalen.

Betalen

  • Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
    Er is een mogelijkheid om te betalen met iDEAL of je kunt een vooruitbetaling doen. Achteraf betalen is mogelijk via Rembours. Het is ook mogelijk om met MasterCard, Visa of PayPal te betalen. Buitenlandse klanten kunnen ook betalen met Maestro.
  • Wat houdt betalen met iDEAL in?
    Als je gebruik maakt van iDEAL wordt er automatisch een een beveiligde verbinding gemaakt met de bank van je keuze. Op deze manier kun je veilig betalen in de vertrouwde en beveiligde omgeving van je eigen bank.

Retourneren

  • Hoe lang mag ik een artikel behouden voor beoordeling?
    Je hebt 14 dagen de tijd om een artikel te retourneren of om ons per e-mail op de hoogte te stellen dat een artikel retour komt. In dat laatste geval heeft u nog 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen. Als we binnen 14 dagen niks horen, gaan we er van uit dat u het artikel wilt behouden.
  • Hoe kan ik gekochte artikelen retourneren?
    Gekochte artikelen moeten altijd ongedragen en onbeschadigd retour worden gestuurd indien redelijkerwijs mogelijk in de originele paardoos. Vul het retourformulier correct en volledig in en doe dit in de paardoos. Verpak de paardoos in de originele verzenddoos en sluit deze goed af met plakband of tape. Indien je de originele verzenddoos niet meer hebt, dan gaarne de paardoos op een andere manier deugdelijk verpakken. Plak vervolgens de bijgeleverde retour-adressticker op de verzendverpakking (de adressticker nóóit op de paardoos plakken) en stuur het pakketje op naar het aangegeven retouradres.
  • Wie betaalt de kosten van het retour zenden?
    De kosten voor het retour zenden van de artikelen, zijn voor rekening van de klant.
  • Als ik de bestelling retourneer, hoe lang duurt het dan voordat ik mijn geld terug gestort krijg?
    Na ontvangst van de geretourneerde artikelen, wordt de koop ontbonden en binnen 14 dagen wordt het geld teruggestort op uw rekening.
  • Kan ik gekochte artikelen ook ruilen?
    Direct ruilen is alleen mogelijk in onze winkel, Trend Schoenmode, Raadhuisstraat 1 in Panningen (L). Indien dit geen mogelijkheid voor je is, kan er een nieuwe bestelling geplaatst worden en de artikelen die niet naar wens zijn kunnen retour gestuurd worden.
  • Het artikel wat ik heb besteld is niet de juiste maat, kan ik ruilen voor een andere maat?
    Direct ruilen voor een andere maat, is enkel mogelijk in onze winkel, Trend Schoenmode, Raadhuisstraat 1 in Panningen (L), mits de betreffende maat hier voorradig is. Indien dit geen mogelijkheid voor je is, kun je het artikel wat niet de juiste maat heeft retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen voor het artikel in de juiste maat.
  • Kan ik de bestelde artikelen ook terug brengen naar de winkel?
    Gekochte artikelen kunnen ook terug gebracht worden naar onze winkel, mits deze onbeschadigd en in de originele verpakking worden aangeboden. Ook bij het retour brengen naar de winkel, moet het retourformulier worden ingevuld, je kunt daarbij dan kiezen of je het geld direct wilt ontvangen, of dat het terug gestort kan worden op je bankrekeningnummer.
    • Klachten & Garantie

      • Wat moet ik doen als ik een klacht heb over artikelen die ik heb gekocht bij Trend Schoenmode
        Wij vinden het heel vervelend als er onverhoopt iets niet in orde zou zijn met één van de geleverde artikelen. Mocht dit toch het geval zijn, dan kun je via klantenservice@trendschoenmode.nl je klacht melden. Als het mogelijk en van toepassing is, is het handig een digitale foto bij te sluiten van het artikel waar de klacht over gaat. Verder is het van belang om je klantnummer en ordernummer in de e-mail te vermelden, zodat we meteen weten over welke order het gaat. Wij willen de klacht, waar mogelijk, zo snel mogelijk beoordelen en oplossen, dus zullen wij ook zo snel mogelijk contact met je opnemen om tot een oplossing te komen.
      • Als ik een klacht heb, kan ik met de gekochte artikelen dan ook terecht in de winkel?
        Indien je een klacht hebt kun je ook terecht in onze winkel, Trend Schoenmode, Raadhuisstraat 1 in Panningen (L), van belang is dan wel dat je de factuur die in het pakket is meegestuurd meeneemt, zodat de medewerkers in onze winkel weten om welke order het gaat?
      • Wat houdt de garantie in?
        Trend Schoenmode wil graag, dat jij als klant, tevreden bent over de artikelen en de verleende service. Al bij de selectie en inkoop van de artikelen wordt gekeken of er gebruik wordt gemaakt van hoogwaardige en duurzame materialen en of de fabrikanten voldoen aan onze kwaliteitseisen. Mocht er onverhoopt toch iets zijn waardoor je niet tevreden bent over de gekochte artikelen, dan kun je altijd gebruik maken van de algemene garantie. De algemene garantie is enkel geldig binnen 6 maanden na aankoop van de artikelen en indien je een factuur kunt overleggen. Bij gebreken die niet zijn veroorzaakt door slijtage streven wij er naar deze vakkundig te repareren. Indien hier extra kosten voor gemaakt moeten worden zullen deze altijd eerst overlegd worden. Als reparatie niet mogelijk is, bieden wij een vervangend paar aan (mits voorradig) of je krijgt je geld terug. Klachten die te maken hebben met slijtage door dagelijkse gebruik (denk hierbij aan slijtage van zolen en hakken, kale neuzen, kapotte ritsen, beschadiging aan hiel, kapotte/versleten veters en andere gebreken veroorzaakt door een verkeerd of intensief gebruik) kunnen wij niet vergoeden. Door een juist gebruik van de artikelen en het op tijd plegen van onderhoud kan er veel voorkomen worden. Zie hiervoor ook de onderhoudspagina op deze website. Verder is er nog een redelijkheidsprincipe dat artikelen zodanig gebruik worden als waar ze voor gemaakt of bestemd zijn. De garantiebepaling geld onverminderd de rechten en vorderingen die de wet aan de koper toekent.
      • Hoe lang heb ik garantie op de artikelen?
        De algemene garantie is enkel geldig binnen 6 maanden na aankoop van de artikelen en indien je een factuur kunt overleggen.

      Overige